Saturday, August 13, 2011

love is cinta

salam smua ,. jwb!wajib jwb okee..:)) haa,
da lme kot aku tax update blog ,da cm ape dah,,smua orng da update blog lawa2 jee,
gempak da tkor lagu tkor pic n cm2 laa.
oke now,aku nak story psl love ,yeahh love ?
kowng tahu kn ape itu love ?
sape tax tahu meyh aku kaki kn muka dye bdk drjh 1 pown da pndai brcintan cinton nii ! ni kn yg da besar gajah,,
 
aku nak tnye ape mksd cinta ?cehh td love ,now cinta plak ?
suka suka aku la nak rojak or tax,blog aku la bhai ..haha
CINTA ~
c-cari
i-insan
n-naluri yg sama
t-tok
a-anda
haa merepek ke ? idea masing2 okee ..
ni yg kuar dari cerebrum aku haha..slh ea? maaf sc aku tax brljr sgt !haha kowng pndai?so phm2 sndry la
cinta ibarat sprti kentot,.dithn sakit tpi ble dilepas kn malu..
haha..
so kowng phm statement ape yg aku kuar kn ?
nak luah kn cinta tu  malu sbb takot ditolak n ptah hati ,tapi ble tax luahkan kita yg makan hati sbb kita lps orng yg kita suka..
  
bfore aku story ,crte ni khas tok sifat lelaki ,haha
boys jgn marah k ,ni tax de kene mngena antara yg masih hidup or sudah ketanah trlbey dahulu ..:)
cowry to say ,aku mmg ckp lepas..:))
so gegirls support aku k ,haha :P
FIRST LOVE - TADAAA !:p
ni paling aku suka..auw auw ! cinta pndangn pertama :)
lelaki-conform usha dye dri jauh,kan kan ?biasa la mata laki ,cm mata buaya ,tajam !
aku da phm sgt perangai laki ni .
usha pnye usha msty la tgok muka dulu,haa oke muka da bole pie ke laut,saiz bdn 36,tggi 156,dressup cm mak jnda ank 1,haa da boleh sgt ..haha tpi laki ade sifat trsndry dye taw ,malu !cehh beria lah ko :P
yelaw nak kenal takot tuan bdn jual mhl plak kn,kang ade jgk kene tempah katil kt hospital psl heels 4 inci msok mlot haha.
tpi sbb hati da brkenan so jdi gentlemen la skit kn,try dekat..
 jalan sebelah dye ,knonnye nak tumpng lalu lahh ,sedekah kn kowng pnye senyuman yg agk ade lesung batu kt pipi belah knan ,haha siapa yg tax de lesung batu tu tax pe,senyum anda ttp manis semanis kurma :P
senyum pnye senyum ,men mata plak ,alahai cik abng n akk ni , gedik btol taw!
 biasa laa step by step oke ,haha
aku pndek kn crte la senang skit ,penat doe nak menaip nan becengkang mata depan laptop ni !shitt ! boleh rosakkn mata aku jee

SECOND LOVE~
dah usha2 ,da jenguk2 ats bwh,da senyum2,da men2 mata,n then ofcoz la mintak no tel ryte ?
hello tu normal la syngg..
ko bgi je no tel nenek ko,bkn dye tahu pown ,hee
alng2 terus kenal dngn ahli keluarga ko ,haha  
tax pyh ssh nak tggu lme kenal fam belah sne ..
oke blek umh msg msg ,wahh tol2 tax sbr ni ,relax broo.laki lau nak usha conform ye akn tnye ape ? haa bf awk tax marah ke kita msg ni ?haa! hello boy .asl dri td time ko mntk no ko tax tnye bpk awk tax marah ke sya mntk no awk ?haa kn senang,,ea just bf oke .bkn future hsbnd ko pown ,ye lahirkn ko ke ? bgi ko mkn ke ? pee-liss la ,mak bpk kita oke bgi tu smua oke.tpi girls lau ko syngg bf ko n setia nan bf ko ,jujur je la,kecik aty bf ko nanty dpt tahu ko curang2,tax mow tax mow !ada jgk t lelaki mkin rmai bnuh diri terjun laut yg brhmpiran nan umh aku haha ..
oke continue blek..
biasala lelaki makin besar,makin mnjdi jdi ayt cinta dye ..
mcm2 ayt ko tabur kt girls kn, awk ni baik la ,comel la ,,mulala ckp ea awk suka ape?suka boy cm ne? tggi ke pndek ke ?kaya ke ? putih ke itam ke? i nak bdn cm shrek bole ? amik ko .haha sengal .ade ag yg ckp ea  kita pnye citarasa sama la ,bju sma,seluar sama ,jam sama,lau boleh one set body la nak sama !perh psgn sehati sejiwa boleh,.n lastly tenang hati sya kenal dgn awk ,ya allah dahsyat btol ayt ko kn ,mngalah kn datuk fadzilah kamsah ,haha 

THIRD LOVE~
selepas sesi perkenaln antre si dia mak timah (girl) mat joyo(boy) haha ,*suka suka aku je ltk nme tu ,biar la hot ape :P mula la hati kowng berputik putik cm jentik2 bru menetas ..
lelaki say-lps pompuan ni da trme ni ..syngg ble dapt bersama awk sya rasa hidup sya brubh dripda tax nmpk matahari terus nmpk,tax bersemngt terus makin smngt,,perfcet la smua brubh .haha hello ko berubh sbb pompuan ?lau berubh sbb ALLAH S.W.T tax pe jgkk sejuk hati mak ko ngah msak kt dapur tu ..tpi actly oke gak lau ko ubh sbb pompuan tu mne tahu pompuan tu ubh ko daripda jdi kutu babun kt luar tu terus jdi ank yg soleh antr adeq pie sek tadika ,alahai so sweet :))
2,3 bulan cple oke ag ,bunga masih wangi ,bf ko tenung je la muka ko kn syngg.pkai bju sama2,tgok wyng sma2,busuk sama2,wngi sama2 ,n cm2 bnde bf ko bg ko kn ?bgi tu la,bgi ni la baik bgi je hati dye skali senang lntak je dlm ice box,tax la ye jatuh hati kt pompuan lain kn..
well,i'm mastermind :))
lps 2,3 bulan ape jdi ? mak ai mula perang dunia ke -16, letup sne,letup sni,cri point nak break,psng rmai pompuan ,slah fhm ,marah2 ,pns baran ,smua lah perangai beruk ko kuar .wtf boy ? wake up laa ,asl ko tbe2 wart perangai ? asl ko bosan nan gf ko?dye tax mnje ?selalu bz ?ko kene tahu ape ye buat smpai bz ,jgn men pkai hembus je,mne tahu ye ade prob psl fam,exam or alam sekeliling dye ke smpai tax dpt lyn ko ,tax de mse tok ko..or dye da tax lawa ?da tax bergaya? wahh pntang nenek moyang aku da mnggal ckp psl ni ,come on men ,trme gf ko ape adenye ,buruk baik ye cm ne pown ,hati pompuan lembut,cepat synggg laki ,n ssh nak lepas kn laki yg ye syngg ,,even perangai ko cm bangsat pown lau da syngg ,ye ttp syngg :)
weyh jdi mntng la men ?
so dlm hal ni aku tax slh kn 100% dekat yg bernama lelaki.psl pompuan pown ade silap ye jgk,tax setia la,bored la,tax fhm kita la,ye tax nak temankn kita shopping la,alahai gedik sgt la ko .:P
dalam dunia ni tax de orng yg sempurna kecuali NABI DAN RASULLULAH..kita hnye manusia biasa ,
ade sape2 sempurna dlm dunia ni ?habak mai kt chek ,meyh aku goda ye pai trjatuh2 ,haha ,eeuww! tax de mse .saya setia oke :))
yg penting saya PUTERI AMYLIA dgn hati yg ikhlas lagi suci ni sbb aku puasa okee. ble da besar t ,nak bersama boy yang aku suka for the rest of my life,whole my life dear:) bgun pagi nampk muka dye, terukir senyuman yg indah dri dye ,msuk tidor pown nmpk muka dye ,tak akn pernh bosan! and ..yeahh
saya tahu sya mnje n romantik ,jgn tergoda :)

lastly -aku nak mntk maaf if aku trksr bhasa,trlnjur kata,trkata2 pai tax henti2,terlbey kata sbb yg buruk tax la buruk sgt tu dtng dri aku ,yg baik itu dtng dari ALLAH S.W.T ..

SALAM SAYANG SENYUMAN DRI SYA 
KECIK BUBU ..:)) 
 



oke